mandag 6. august 2012

på hyttetur

Ikveld er Christian og storesnupp på hyttetur, i leikestova. Eg høyrde kviskring og fnising om å ta med godteri, så eg trur dei kosar seg:) 


Ipaden er med. Visstnok til pippi- og prinsessefilmar på youtube:) 

Minstesnupp fekk konstantert kikhoste idag, og har nok hatt det dei siste 14 dagane (og ikkje minst nettene...), så me held hus og prøver å samle sammen litt søvn her.


Idag trur eg me har slått alle rydderekordar, storesnupp og eg (og veslesnupp....) har rydda storesnupp-rommet fra frukost og til legging, og er enda ikkje ferdige. Da snakkar me lite effektivitet, og masse rot og at ALT ein ser kan jo vere ein skatt eller kjekt å ha.  Føler iallefall at for kvart sånnt røsk ein tar, så kjem ein litt nærmare eit system som kan fungere. Samtidig så har eg erfart at FOR masse system på eit barnerom funkar dårlig.  
Nokon som kjenner seg igjen? Gode råd til oppbevaring og orden på barnerommet mottas alltid med takk!:)

God natt! 

5 kommentarer:

  1. Å, det så vel koselig ut!! Så skjønt å være på hyttetur i lekehytten!! :)) Helt topp, kan godt skjønne de koste seg de to fine der :)
    Og du, orden på barnerommene...tja, hva kan jeg si. Her er det orden en dag om gangen - evt noen få timer av gangen, og så fyker alt veggimellom. Og tips har jeg ikke så mange av. Jeg er super-ryddete av meg, men hva hjelper det når barna bare er super-rotete av seg? ;) Jaja, vi vet jo det stimulerer til kreativitet, og da tåler vi det litt bedre, hehe ;)) Ps. hørte en gang en som sa : Å rydde et barnerom, er som å måke snø, i snøstorm...

    God bedring til minsten - kikhoste er ikke noe greit, men det går heldigvis over til slutt - også du, ha en stråålende dag :) klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig.. Heldige jente som er på hyttetur med pappsn!
    God bedring til lille-snuppa, håper hun kommer seg fort og at det
    blir mer søvn på både liten og stor :) Klem til deg!

    SvarSlett
  3. Det så koslig ut :O)

    Bokser med navn utenpå (hva som er i boksen) fungerer fint hos oss,
    og når de var mindre var det bilde av legoen, sammen med bokstavene LEGO.
    :O)

    SvarSlett
  4. Så fin bloggen din har blitt :) Nydelig rett og slett!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi tusen takk, det var veldig koselig å høyre!!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...