torsdag 9. august 2012

månedens monochrome



Ein dag eg scrolla nedover gamle bilder i photoshop, fann eg ei samling bilder fra den fyrste veka me hadde speilreflekskamera. Det var mykje blomster og natur, for å sei det slik (det var før me hadde fått våre to favorittmotiv...), hugsar eg syns det var kjempemorro å eksperimentere med dybdeskarphet og sånn. Eit av bildene var dette, tatt ein søndags formiddag når foreldrene mine sat ute og høyrde Gudstjeneste på ein gammal kurèr. Syns det er så sommarstemning over det. 


Flinke Helene med bloggen alt som er vakkert, har i tillegg ein blogg som heiter fotoringen, med ein utfordring som heiter månedens monochrome. Bildene skal vere i svart-kvitt i denne utfordringen, og eg deltar med dette bildet. Klikk her for å sjå fleire bidrag. 

3 kommentarer:

  1. Så flott bilde,får sån nostalgisk minne av å sjå bildet:)
    Lykke til med ditt flotte bidrag!
    Ein nydelig dag til deg;)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Knallfint bilde!
    Likte på detaljene og motivet :)
    Lykke til i utfordringen,
    og GOD helg til deg! :)

    SvarSlett
  3. Lekker og nostalgisk
    Ha en fin søndag

    http://www.starbear.no/mormor/2012/08/11/manedens-monokrome-bilde-til-fotoringen/

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...