onsdag 22. august 2012

positivt fokus, ja takk!

På begynnelsen av sommaren så lagar me alltid ei ute-to-do liste som helst skal strekast ut på alle punkt før hausten er her. Når hausten kjem, er ikkje alle punkta streka ut, og eg tenker på alt me ikkje har fått gjort. Tippar det er fleire som kjenner seg igjen?!  

Men så såg eg bildet fra hagen tatt midt på sommaren ifjor, og da ser eg at me har jo faktisk fått gjort ein del da. 




Og så tenker eg at det er jo typisk, at eg tenker på alt ein skulle ha gjort og ikkje har fått gjort, og gløymer å sjå alt ein faktisk har fått gjort. Ikkje berre når det gjeld denne sommar-to-do-lista, men òg med dei daglige gjeremåla.
Eg er ganske sikker på at det ikkje berre er meg som er sånn:) 
Og kva gjer denne stadige følelsen av til-kort-kommenheiten med oss? Fordi me stiller urealistiske krav til oss sjølve og tiden?

Nei, no vil eg trene på å fokusere på alt som er gjort, og alt som er bra! Det ein ikkje har fått gjort blir uansett ikkje noko meir gjort om ein berre går og tenker på det:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...