søndag 5. august 2012

det er sommer, det er sol og det er søndag!


Når sommaren er litt så som så værmessig, så syns eg det blir ekstra viktig å gjere mest mulig sommar ut av det som er. Idag var det både fint sommar-vær OG søndag, så da tok me med oss dei to små damene våre, innbakte pølser og badetøy, og tilbrakte nokre timar på stranda. 


Denne dama til venstre sov faktisk (for ein gangs skuld) eit par timar i vogna, og rakk akkurat eit lite bad før me pakka saman. Kan ikkje akkurat sei ho elska det, men:)                              
Når me kom heim kosa me oss med sjokoladepudding på verandaen. Å ete på verandaen har nesten blitt ei krampeaktig greie for meg, for å få mest mulig sommar ut av sommaren. Men så er det veldig koselig å vere der da, spesielt i år når den er heilt ny.

No er det på tide å få lagt ei overtrøytt jente som har fått sett Ole Aleksander filibom-bom-bom på god gammaldags VHS:) Trur me kan trenge denne veka på å snu litt på døgnrytmen til denne frøkna. Wish us good luck:)

Og lykke til med dine planar for veka!



5 kommentarer:

  1. Så deilig med sommer, og du har helt rett; så få fineværsdager som det har vært i år så må man virkelig utnytte de dagene man får til den siste solstrålen! Skjønne sommerjentene dine, og så herlige de var i innlegget under her - to prinsesser:)

    Ha en fin kveld der du er,
    og ei god uke ønskes deg og dine.
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk for den koselige kommentaren! eg ser du har ein kjempefin giveaway på gang, og den vil eg melde meg på så snart eg kjem på macen igjen, så eg får linka:) god veke og god klem til dikka óg!

      Slett
  2. Hei:)

    Ville bare legge igjen en liten kommentar og si at bloggen din er så lekker og fin. Jeg liker så godt bildene, interiør-smaken din og det du skriver:)Håper du får nyte dine siste feriedager.

    Hilsen Britt Eva (gift med Kjartan - kompis til O.I)

    SvarSlett
  3. oi så utruleg koselig å høyre, tusen takk!! Den kommentaren gjorde meg glad! :) Veit kven Kjartan er ja, og meinar eg såg deg óg, da H og D vart døypt, kan det stemme? ha ei fin veke!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...